Integrationer til gæsteregistrering

Vores gæsteregistreringssystem kan integreres med mange forskellige software og systemer. Hvis du har spørgsmål til en integration der ikke er på listen, så ring til os på +45 70 27 33 33.

Man kan både integrere med API og Webhooks.

Notifikationer

Når en gæst har gennemført en indtjekning, kan en e-mail eller sms automatisk sendes og notificere værten omkring indtjekning. Værten kan også blive notificeret via en integration til Teams eller Slack, så I aldrig misser en indtjekning. 

Teams integration gæsteregistrering
Microsoft Teams

Modtag notifikationer over Micosoft Teams.

Slack integration gæsteregistrering
Slack

Modtag notifikationer over Slack.

Single Sign On (SSO)

Vi tilbyder automatisk integration med medarbejdere til gæsteregistreringssystemet. Så undgår I administrativ spildtid.

Azure AD

Forbind medarbejdere med Azure AD og spar tid.

Microsoft 365 Integration Gæsteregistrering
Microsoft AD FS

Forbind gæsteregistreringssystemet med Microsoft AD FS.

Google G Suite Integration Gæsteregistrering
Google G Suite

Forbind Google G Suite med systemet.

Okta integration digital reception
Okta

Vedligehold medarbejdere ved integration med Okta.

OneLogin integration gæsteregistrering
OneLogin

Benyt OneLogin til medarbejderintegration.

Kalender integration

Med iReception kan dine medarbejdere forhåndsregistrere gæster fra deres kalender og mail. Så bliver indtjekningsprocessen hurtigere for gæsterne.

Outlook integration Gæsteregistreringssystem iReception
Outlook

Send invitationer og forhåndsregistrer gæster direkte i Outlook. 

Google Apple kalender Integration
Generiske kalendere

Systemet kan integrere med de fleste kalendere.

Adgangskontrolsystem

Øg jeres sikkerhed med iReception, som kan integreres med jeres eksisterende adgangskontrolsystemer. 

Så bliver det lettere at holde styr på, hvem der besøgte jeres virksomhed, hvornår og hvem de mødte. Samtidig med at I optimerer jeres manuelle administration med berøringsfri flows.

Processen automatiseres, så det bliver nemt at administrere adgangstilladelser og sikre, at data og personlige oplysninger bliver fjernet igen, når det ikke længere er nødvendigt.

Gæster modtager en midlertidig adgangstilladelse via personlige QR-koder.

Adgangstilladelsen kan tilpasses som en del af indtjekningsflowet, og gives på baggrund af dokumentation og brugerdefinerede kriterier. QR-koderne kan tilpasses til automatisk at udløbe efter et bestemt tidsinterval eller være afgrænset til kun at give adgang til et bestemt område af bygningen.

brivo integration gæsteregistrering
Brivo

Administrationen af adgangstilladelser automatiseres. 

cem integration gæsteregistrering
CEM Systems AC200

Administrationen af adgangstilladelser automatiseres. 

Genea integration gæsteregistrering
Genea

Administrationen af adgangstilladelser automatiseres. 

genetec security integration gæsteregistrering
Genetec Security

Administrationen af adgangstilladelser automatiseres. 

lenel onguard integration gæsteregistrering
Lenel OnGuard

Administrationen af adgangstilladelser automatiseres. 

nedap integration gæsteregistrering
NEDAP AEOS

Administrationen af adgangstilladelser automatiseres. 

openpath integration gæsteregistrering
Openpath

Administrationen af adgangstilladelser automatiseres. 

paxton integration gæsteregistrering
Paxton Net2

Administrationen af adgangstilladelser automatiseres. 

Gæsteregistreringssystemet kan integreres med flere software og systemer end de fremhævede. Se den fulde liste med alle integrationer og funktioner her.