Sikkerhed ved gæsteregistrering
Sikkerhedskontrol
Samtykkeerklæringer og sikkerhedsinstruktioner
Notifikation i tilfælde af en nødsituation
Brugerrettigheder
Sikkerhed i opbevaring af gæsteinformationer
Gruppeankomst
Synkroniser liste over medarbejdere
Tilbagevende gæster
Dataminimering
Send evakueringsmeddelelser
Forhåndsregistrer egne gæster via Outlook-plugin
Sådan gør du din gæsteregistrering GDPR-kompatibel
Gennem en blanding af eksisterende og nye funktioner hjælper vi dig. Vi tilbyder forskellige indstillinger, der giver dig mulighed for at reagere på GDPR-krav i overensstemmelse med dine behov og kontekst.
Sørg for kun at indsamle klientdata, som du absolut har brug for (dataminimering)
iReception hjælper virksomheder, som gemmer og behandler data, med kun at indsamle de mest nødvendige data. Dette kaldes dataminimering. iReception tilbyder en smart måde at minimere data på. Ved at opstille klare regler, kan virksomheden tilpasse deres indtastningsprocedure for at stille forskellige spørgsmål til forskellige profiler af besøgende, fx skelne mellem samarbejdspartnere, kunder eller jobsøgende.
Når du indsamler dine besøgsdata og spørger om gæstens samtykke, er det altid en god ide at forklare, hvordan du vil bruge dem
Ved at tilføje en sætning i din NDA, kan du informere gæsterne om, hvad virksomheden skal bruge disse data til, og bede dem om at give et udtrykkeligt samtykke ved at underskrive dokumentet inden de tjekker ind. iReception er oversat til +30 forskellige sprog, hvorfor vi kan være behjælpelige med en NDA-skabelon som kunne passe til netop jeres virksomhed.
Forhåndsregistrer tilbagevendende besøgende
De data, der er lagret i iReception, skal beskyttes i henhold til de forskellige besøgendes interesser. På den ene side ønsker nogle besøgende ikke, at deres profil skal gemmes, mens andre besøgende kan have andre holdninger til deres data. Endvidere er nogle virksomheder tilbageholdende med at lade deres brugere få adgang til alle besøgsprofiler.
Netop derfor har iReception integreret funktioner, som imødekommer den besøgendes interesser.
Det drejer sig om forpligtelsen til at beskytte EU-borgeres private data.
Gem ikke besøgsdata længere end nødvendigt
Datalagringsperiode er et vigtigt begreb understreget i EU’s persondataforordning. Det betyder at persondata kun må lagres så længe de er nødvendige – hvorefter de skal slettes.
Hvor længe må denne periode være? Der er ikke noget rigtigt svar. Vi har set eksempler fra 1 uge til 1 år.
Det skal blot beskrives i virksomhedens procedurer.
Forskellige virksomheder kan have adskillige datalagringsperioder. Selv inden for samme virksomhed kan der være forskellige behov eller krav.
Automatisk sletning af data
iReception giver mulighed for automatisk sletning af data, efter en foruddefineret periode.