Notifikationer ved benyttelse af gæsteregistrering

Når en gæst ankommer til jeres virksomhed og tjekker ind, kan en e-mail eller sms automatisk sendes og notificere værten omkring indtjekning. På denne måde får værten mulighed for at modtage sin gæst på en professionel måde.

SMS Notifikationer

Hvis du er i en større virksomhed, eller en virksomhed med et stort areal, kan det give rigtig god mening at modtage en SMS, når en gæst ankommer. SMS’erne medfølger i vores gæsteregistreringsløsning og er gratis. I SMS’en kan værten få adgang til gæstens oplysninger, som er udfyldt igennem det tilpassede indtjekningsflow.

Hvis man vælger at spørge gæsten om deres telefonnummer, så inddrages det i SMS’en, så værten nemt og hurtigt kan ringe til gæsten, hvis der skulle opstå forsinkelse.

Hvis man ønsker en anden type SMS, giver gæsteregistreringssystemet mulighed for at arbejde med API og Webhooks. 

Hvis du er i tvivl om, hvad API og Webhooks er, så kan du læse mere her.

Hvis værten har en personlig assistent tilknyttet i brugerfladen, vil assistenten også modtage en SMS, hvori der står, at værten har modtaget en gæst ved indgangen.

Har man flere indgange, vil der også stå, ved hvilken indgang gæsten er tjekket ind ved.

Notifikation Gæsteregistrering SMS
Vært notifikationer Gæsteregistreringer

E-mail notifikationer

Som vært modtager man også en e-mail når en gæst ankommer. Denne e-mail indeholder gæstens registrerede informationer. 

Spørger man eksempelvis om telefonnummer, så vil dette også medbringes i e-mailnotifikation. 

E-mail notifikationer medfølger i gæsteregistreringssystemet, og er gratis.

Hvis værten har tilkoblet en assistent til sin profil i back-end systemet, modtager assistenten også notifikationer om, at gæsten er ankommet og har tjekket ind.

Velkomstnotifikationer

Når en gæst er ankommet til en vært, og har tjekket ind via gæsteregistreringssystemet, sendes der en velkomstmail til gæsten.

Gæsten kan derved se, at indtjekningen er registreret, og at der nu er en vært på vej til at hente gæsten. På denne måde interagerer værten allerede med gæsten, så gæsten føler sig velkommen.

Man kan dertil skræddersy velkomstnotifikationerne, og skrive en prædefineret tekst. Det kunne eksempelvis være 

“Velkommen til virksomhedsnavnVærtsnavn er på vej til dig. Indtil da er du velkommen til at tage plads.”

Det er naturligvis virksomhedens eget valg, om man ønsker at benytte denne løsning.

Mail notifikation Gæsteregistrering

Du kan læse mere omkring de forskellige funktioner til henholdsvis værten, assistenten og gæsten her