Essential
Følgende giver en oversigt med de funktioner, som er inkluderet i basisløsningen.
Ubegrænset antal besøgende, medarbejdere, værter, skrivebordreservationer, leveringer, kiosker samt SMS/tekstbeskeder er inkluderet.
Vælg mellem +33 sprog
Dashboardet er tilgængeligt på 8 sprog: kinesisk, tysk, engelsk, fransk, hollandsk, italiensk, japansk og spansk).
Gæsten kan modtage påmindelser inden besøget med mødelokation, dato og tidspunkt.
Foretag gæsteregistreringen forud for ankomst. Gæsten kan modtage de seneste sikkerhedsinstruktioner, underskrive juridiske dokumenter og besvare relevante spørgsmål gennem en invitation. Herefter vil de modtage en QR-kode, som kan bruges til indtjekning på dagen for besøget.
Indtjekningsforløbet kan foregå manuelt via kiosken eller berøringsfrit fra gæstens egen smartphone.
Efter fuldført indtjekning kan gæsten modtage information omkring besøget over e-mail fx værtsoplysninger eller andre vigtige oplysninger tilpasset af virksomheden.
Hvis gæsten ikke vælger en vært i systemet, vil en valgt standardvært modtage en notifikation.
Forhåndsregistre gæster ved at sende en invitation inden mødet (dette gør indtjekningsprocessen hurtigere ved ankomst for gæsten).
Nemt at forhåndsregistre grupper af besøgende ved at uploade Excel-filer med information.
Værten kan modtage indtjekningsnotifikationer via deres fortrukne kanaler fx SMS, tekstbesked, e-mail, Slack eller Microsoft Teams (notifikationerne kan indeholde oplysninger, som er indsamlet gennem registreringen eller ved den indgang gæsten brugte).
Værten og evt. tilknyttet assistent får som standard notifikation omkring en indtjekning, men flere modtagere kan tilføjes.
Medarbejdere kan også tjekke ind og ud ved brug af den tilknyttede app samt booke skrivebordspladser.
Medarbejdere, som ikke har adgang til appen, kan benytte sig af funktionen igennem en webbrowser eller kan blive tjekket ind via dashboardet.
Ved brug af skrivebordsfunktionen kan medarbejderen via appen eller webbrowseren se, hvilke skriveborde der er ledige samt hvor deres kollegaer sidder (dette kan også skjules).
Det er kun medarbejdere som er oprettet i systemet, som kan foretage en indtjekning og booke et skrivebord.
Sikkerhedsinstrukser og andet relevant information kan nemt deles med medarbejderne.
Eksporter indsamlet medarbejderdata til Excel.
Mulighed for kontaktopsporing. Kontakt alle medarbejdere som var i kontakt med en given person indenfor en bestemt tidsperiode.
Værter kan underrette på dashboardet om deres status fx ”jeg er på vej” eller ”jeg kommer 5 minutter for sent”.
Fra dashboardet kan man foretage ændringer fx redigere, slette og ændre status på gæster, printe gæstekort og tage billeder.
Opret brugerdefinerede spørgsmål (herunder findes forskellige muligheder for type af spørgsmål, om det skal være obligatorisk, om svarene skal gemmes i besøgsprofilen eller nulstilles ved hvert besøg).
Der kan oprettes unikke QR-koder, som kan deles via invitationer eller notifikationer, gemmes på egen smartphone eller udskrives på gæstekortet.
Hvis det er et krav, kan gæsten underskrive juridiske dokumenter under registreringen fx NDA eller retningslinjer for sikkerhed (dokumenterne kan underskrives direkte fra kiosken eller via egen smartphone).
Tag et billede af gæsten ved ankomst eller før, og vedhæft dette på gæstekortet og værtsnotifikationerne for lettere identifikation.
Eksporter medarbejder og besøgslogfiler via Excel.
Generer evakueringslister som er opdaterede i realtid (samt der kan genereres massebeskeder via SMS/tekstbesked til både medarbejdere og gæster). Funktionen er tiltænkt nødsituationer, men kan også bruges til andet information, som skal kommunikeres ud til hele bygningen.
Slet alt unødvendig besøgsdata på én gang.
Det indsamlede data er ikke tilgængeligt for alle medarbejdere (kun medarbejdere med adgangsrettigheder kan se disse data).
Det er muligt at skjule kontaktoplysninger i kiosken (der er mulighed for forskellige indstillinger fx telefonnummer og e-mailadresse ved tilbagevendende gæster skjules).
Administrer og kopier specifikke eller alle indstillinger fra en lokation til andre (også globalt).
Få indblik i nøgledata gennem rapporter omkring fx spidsbelastningsperioder, overholdelse af politikker mm.
Udskriv overalt (gæstekort kan printes direkte i forbindelse med en indtjekning eller fra dashboardet).
Systemet understøtter de fleste printere både Airprint og ikke-Airprint.
Medarbejderen kan underrettes direkte fra kiosken og dashboardet (fra dashboardet kan man notificere flere medarbejdere på samme tid og der er mulighed for at tilknytte en kommentar).
Send påmindelser til medarbejdere omkring uafhentede pakker.
En logbog, hvor man kan søge efter og administrere leverancer.
Upload en liste med medarbejderoplysninger.
Tildel brugerrettigheder til medarbejderne (dette gøres nemt ved at oprette grupper, hvor hver gruppe kan indeholde forskellige rettigheder fx IT-adelingen skal have adgang til alle funktioner eller assistenten skal kunne oprette besøg på vegne af andre).
Systemet kan integreres med API (for at opbygge jeres egen integration).
Understøtter meddelelsesplatforme som Slack og Microsoft Teams.
Registre besøg fra en hvilken som helst generisk kalender.
Opdel arbejdspladsen i rum og tildel en fast skrivebordskapacitet til hvert rum.
Sæt en general kapacitetsgrænse for arbejdspladsen som helhed, såvel som for individuelle rum.
Medarbejdere kan booke et skrivebord på forhånd gennem den tilknyttede app.
Upload en plantegning for at give medarbejderne et bedre indblik i, hvor de booker et skrivebord.
Under booking kan medarbejderne se, hvor deres kollegaer sidder (disse informationer kan også skjules).